7 вересня 2016 року чекали не тільки прихильники продукції Apple, а й люди, яким не байдужа діяльність Каньє Уеста.
В цей день всі гості були запрошені на острів Рузвельта, але точне місце проведення показу не було відомим до останнього.
New York - Тиждень моди починається саме тут. Каньє Уест представив 4 сезон своєї колекції Yeezy на острові. Установка під сонячним небом захоплювала подих - вид на Манхеттен з одного боку і міст Queensborough з іншого.
Глядачів зустрів перформенс Ванесси Бікрофт. Як і в попередніх сезонах моделі стояли в рядах в нюдових боді. За декілька днів до самого показу, Уест оголосив кастинг лише мультирасових моделей.
Це викликало шквал негативних коментарів, звинувачень в дискримінації. На кастинг прийшло близько 500 жінок.
В показі прийняли участь не тільки дівчата, які пройшли кастинг, але й ті, з ким Уест постійно співпрацює або дружить: модель Еліс Метц, починаюча it-girl Софія Річчі і співачка та танцівниця Таяна Тейлор, яка недавно стала головною героїнею кліпу Fade. Закривала показ топ-модель Шанель Іман
Думаєте, цей одяг буде користуватись популярністю серед покупців? Я гадаю, що так. Феномен Уеста полягає в тому, що він, як і сім'я його дружини, може заробляти гроші і на повітрі, але і цей факт не дозволяє не вкладати сенс в його творіння. Вперше на його прикладі я побачила, як мерч від туру набув такої широкої популярності і півсвіту мріє тепер про джинсову куртку з надписом PABLO на спині.
До слова, деякі моделі не змогли пройти через весь подіум. Чи це подіум не дуже зручний, чи взуття - дізнаємось пізніше. До речі, взуття було справді видовищним. Цього сезону Каньє пропонує не тільки кросівки yeezy 350 і нюдові ancle boots, але й прозорі ботфорди. Виглядають круто і стилем нагадують однотипне взуття від Balenciaga, які вже носять багато зірок світового масштабу.
Ще одним сюрпризом стала колекція прикрас, яку можна було побачити на шиях моделей.
Kim Kardashian West & Kanye West
Як і попередні колекції Yeezy, все будується на підгрунті армійського стилю, з використанням обмеженої колірної палітри відтінків сірого, все більше кльору хакі з сезону в сезон, уточнення пропорцій камуфляжної куртки. Результати роботи цього разу вийшли неймовірно функціональними, можна сказати seasonless. Уест так і каже : " Я хочу, щоб мій одяг був поза часом. Речі, які ви зможете через десятки років придбати у вінтажних магазинах і бути щасливими, що у вас це є."
Guest List
Сім'я Кардашьян - Дженнер теж була присутня на показі. І як вже давно стало зрозуміло, саме вони являються найкращою рекламою одягу Yeezy Season.
Вершки американського репу Fabolous, Pusha T, A-Trak, Desiigner, Quavo (на фото), Tyga, а ще Pharrell Williams та Карін Ройтфельд ( головний редактор французької версії журналу Vogue ) першими оцінили нове творіння Yeezy.
Діяльність Каньє Уеста завжди викликала резонанс в медіапросторі, для одних ще один його крок був підвердженням того, що у репера захмарні амбіції і потрібно опускатись на землю, а інші ще раз переконувались в його геніальності. Особисто для мене перехід виконавця в амплуа дизайнера чи навпаки сприймався завжди скептично, але не у цьому випадку. На початку кар'єри дизайнера Уеста, було багато скептиків, які казали, що йому варто дотримуватись лише музики. " Деякі люди, які могли сказати щось негативне про мої колекції, зараз носять взуття з Season 2." Але підтвердження того, що його творіння варті уваги, виходить з виробників fast-fashion, вироби яких часто мають дивну схожість з роботами впливових дизайнерів. " Я був щасливий, коли Zara перейняла палітру кольорів з Season 2. Це було найкращим компліментом," - говорить Канье для інтерв'ю журналу Vogue.
Miloskaya is back in game!
ВідповістиВидалитиyes)
Видалити