Я завжди вірила в те, що думки матеріалізуються, але ніколи не думала, що цей процес може бути настільки швидким. Недавно я дізналась про існування бренду WeAnnaBe, захопилась колекціями, і вже наступної миті отримую запрошення на відкриття шоуруму у Львові. Моєму здивуванню та радості не було меж. Розглядаючи конверт та його вміст, я розуміла, що люди, які працювали над відкриттям, враховували все до дрібниць. Не прогадала:)
Команда WeAnnaBe на чолі з Анною Сокол - дизайнером бренду.
WeAnnaBe - бренд одягу, заснований в 2014 році в Одесі. Ідея бренду - це успішне поєднання класичних елементів з повсякденними трендами із світу моди.
Атмосфера в цей день нагадувала мені святкування Нового року: конфетті, радісні посмішки, веселощі, шампанське, солодкий фуршет. Здавалось, давні знайомі просто вирішили зустрітись. Не на кожному заході відчуєш себе так невимушено.
Офіційна частина складалась з надання слова Анні Сокол, Юлі Ольшевській та Євгенії Дробович. Дівчата відзначили, що поява нової точки продажу одягу WeAnnaBe є особливою, тому що це перший фасадний шоурум в історії бренду.
На гостей свята чекали подарунки та розіграш фірмового світшоту. Я ще раз переконалась, що у таких забавах мені не везе, але спостерігати за лотереєю було дуже весело.
Я дуже рада, що українські дизайнери нарешті вибиваються в маси, розширюють свою аудиторію завдяки fast-fashion. І ще приємніше, що це відбувається у Львові. Тому я не могла не поговорити про це з Євгенією, власницею шоуруму та представником WeAnnaBe у Львові. Її було помітно одразу, як тільки я пересікнула поріг. Щира посмішка, яскраві очі та відкритість з якої я зрозуміла, що розмова буде вдалою.
Євгенія та Анна
- Чи Ви не відчували застережень, відкриваючи крамницю одягу у Львові у час, який можна назвати як мінімум неспокійним?
Якщо чесно, ні. Я навчалась в академії мистецтв, приїхала до Львова ще 5 років тому. Тоді ж побачила львівських дівчат, те, як вони одягаються, зрозуміла, що тут відчувається потяг з Європи. А стосовно того, що зараз криза і такі якісні, стильні, класичні речі занадто дорогі, то якраз лінія одягу WeAnnaBe є найуніверсальнішою, з тих дизайнерів, яких я знаю. Думаю, такий одяг буде мати успіх у дівчат. Речі є практичними, одяг Анни Сокол можна вписувати під різний стиль. У Львові багато студенток, тому їм в першу чергу потрібна практичність. У нас є брючні костюми, які можна одягати і під кросівки, і під підбори.
Тому, звичайно, я вважаю, що українські дівчата мають покохати цей бренд. Дуже якісний пошив, тканини, це все перевірила на собі. Лише боялась встигнути з підготовкою.
- Як відбувалися приготування до відкриття магазину?
Я навмисне відмовилась від ремонтних робітників, хоч співпрацюю з ними багато років. Це був мій власний проект магазину одягу, який я робила для себе,а не для когось на продаж. Моє правило таке: якщо ти робиш для себе, то допомагати у цьому повинні люди з дуже гарною енергетикою Ремонт приміщення тривав 8 днів .В нас була ціла група,Я і моя молода команда: тато Валерій – найголовніший, мами Таня та Оля, Назар, Аліна, Аня, Ліля, Софія. Кожен відповідав за конкретний сегмент роботи: хто за цеглинки, хто за фарбування, хто за намотування ниток. Це до речі був жах, 7.5км, 3 людини, 4 дні і ми робили перерву на годин 6. тобто ми постійно мотали. Боялись не встигнути щось недоробити.
Як відбувалось знайомство з Анною Сокол та Юлією Ольшевською, які керують брендом?
З дівчатами? Знаєте як? Прийшов, побачив, переміг. Я мала на увазі, що, можливо, є хтось інший, хто дзвонив, щось пропонував. Мене спокусило те, що бренд за півтора роки існування зібрав навколо себе велику аудиторію. І я розуміла, що Львів не може не побачити їх, тому мені було принципово важливо, щоб це була я, я додзвонилась, я приїхала, за добу ми вирішили всі свої питання.
Тут до розмови приєдналася Юля, яка відповідає за Адміністративну частину бренду:
-Женя – вогонь, ми зрозуміли, що це наша людина. В ній було стільки життя, стільки енергії та бажання, за 2 зустрічі в один день ми домовились.
- Як гадаєте, Львів як місто, яке не мало сталих модних традицій, може вийти на високий fashion- рівень разом з світовими столицями моди?
Мене дуже тішить те, що, не зважаючи на ситуацію в країні, люди почали звертатись до українських виробників. Їх можна поділити на дві ланки: ті, які роблять одяг згідно з українськими народними традиціями, використовують вишивку та фольклор та ті, які йдуть в ногу з часом. Дві ланки є, вони йдуть паралельно, і там, і там є попит. Львів – європейське місто, WeAnnaBe теж рухається у цьому напрямі, і не треба забувати, що у львів’янок багато амбіцій і вони не будуть стояти осторонь, вони мають бути першими і ми їм в цьому допоможемо. Анна Сокол ( дизайнер бренду – прим.авт.) буде творити, ми будемо підтримувати, продавати, популяризувати бренд. Я вважаю, що потенціал є і ми будемо його тільки збільшувати.
Які плани на майбутнє?
У Львові відбувається дуже багато заходів і ми будемо брати в них участь. В принципі я думаю, що все складеться добре. На Lviv Fashion Week ми цього року не встигаємо, на жаль, але будемо старатись потрапити вже на наступний.
- Мушу визнати, що Ви таки вдало обрали дату відкриття магазину, адже припало воно на Львівський тиждень моди.
Я знала, що всі нафарбовані та причепурені прийдуть після показів до нас. Тому я бачу,що успіх буде. Навіть сьогодні: скільки красивих дівчат до нас прийшло, скільки емоцій вирує навколо. Я знаю ментальність львів’ян, я вважаю, що Львів не має бути десь осторонь, в містах України є WeAnnaBe, в інших країнах є. І в нас теж буде.
Євгенія познайомила мене з самою Анною, яку ми так часто згадували. Розмову з нею читайте у наступних постах, бо не хочу забирати час, за який Ви б могли вже зібратись та відправитись на вул. Гнатюка 9. Там, як завжди, атмосфера свята та одяг, який припаде Вам до душі. А поки Ви дочитуєте, я вже обираю собі твідовий костюм :)
Фото: Ростислав Ковалевич.
дуже гарний матеріал. як і дуже гарно те, що у нас з'являються такі крамниці з оригінальним одягом та натхненними командами, готовими працювати на їхній розвиток
ВідповістиВидалити